مزایا و اهداف شرکت در نمایشگاه‌ها

هر نمایشگاهی که برگزار می‌شود اهداف خاص خود را دنبال می‌کند، اما هدف کلی نمایشگاه‌ها معرفی محصولات و ارائه خدمات جدید برای جذب مشتریان، شناخت و اصلاح کانال‌های توزیع و ارتباط با آن‌هاست. هدف اصلی از شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، در کوتاه‌مدت و بلندمدت، افزایش فروش محصولات (کالا و خدمت) می‌باشد و برگزارکنندگان نمایشگاه علاوه بر کسب منافع و رسیدن به اهداف خود می‌بایست بستر لازم را برای این موارد آماده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Translate »